2011-12-02

I morse när jag skulle ta bilen till skolan så var det en man som skulle backa ut före mig eftersom att han hade så jävla brottom.. He lärd han att it snabba sig!!! Han backade nämligen in i hotellet!! Hahahaha, så nu är det ett fett märke i den hårda betongväggen!! ;-D
Detta gjorde hela min dag, sitter nu på skolan och väntar på JÅNAS samhälls läraren, ska skriva klart min jävla rapport om trafficking.... Helvetes tråkigt är det, å de ska vara på hans skrivbord på tisdag kl 16.. Så det är nog bäst att lägga på ett litet kol!
Jahap, å var är snön då? Jag gnäller inte särskilt mycket. Tycker inte om vintern.... kallt, vitt och trist!!! =) Jag jobbar förresten julafton, så jag mamma och Lars blir hemma i stan i lägenheten.. Kommer att åka förbi lilla pappa och önska god jul, sen blir det jobb juldagen också. Vi får väl se om min finfina pojkvän kommer eller ej, vi kanske firar jul på varsitt håll. Vi får se? :-)
Ikväll kommer han, nu är det på tiden!! Som att jag längtarr....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0