2011-12-05

Vilken underbar helg det har varit!!! Synd att den ska gå så fort bara.. I fredags slutade vi klockan 1, jag gick hem och såg några avsnitt av celibrithy rehab, så jääävla bra!!!
Sen åkte jag iväg och jobbade, kring 7 kom P-A, Maggan och Dennis. Vi åkte förbi Willys och handlade lite grann.. Sen hyrde vi film, blev en tidig kväll! man är ju så jävla trött fredagar.....
Lördagen var rätt lugn, vi tog bilen och hälsade på pappa, sen träffade vi Fredde, så for vi och åt med honom på pit stop! Mums..........................................
Söndagen vakna jag tidigt, försökte på upp min karl i någorlunda tid, efter en stund så vakna han till liv... Tyvärr så umgicks vi inte så länge innan han skulle ta bussen hem och jag bilen till jobbet.. Men men, snart helg igen. Och nu är det inte länge vkar till julafton, så då får vi äntligen umgås mycke!! ;-)
Imorgon är jag ledig, så det blir stan och köpa julklappar.. Onsdag går vi baa halv dag, så det blir inte en så lång skolvecka!! :D
Nu ska jag fortsätta på min jävla bokgrej till svenskan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0