2011-06-30

Viken dag alltså, det började med att Hanna kom hit. Vi gick på stan och jag fick med mig en så fin klänning hem. Sen for vi till havsbadet, det var super skönt i vattnet. Hon åkte hem kring sex tiden, och jag körde ut till stugan.. Tog mitt första dopp. Det var riktigt skönt!!
Nu är jag hemma och tar det lugnt, ska titta lite på tv fram till att P-A ringer. Sen blir det sängen..
Jobb senare idag 16-21.15 =) Efter det åker jag till boden, party hela helgen. Hoppas bara att jag slipper träffa otrevliga människor..
Lär nog ändå träffa den jävla ragatan... Nåja, inte gör det något. Ska fokusera på de människor som gör mig glad, sen struntar jag i henne. :-)

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0