2011-05-12

Vilket underbart väder, jag var då inte alls sugen på att kliva upp i morse när klockan ringde.. Men när jag kom till skolan så vakna jag till, jag hatar att känna mig trött och seg! Åh jag längtar efter sommaren, det blåser lite ute. Men det är fortfarande ganska skönt i luften.
Vi har lång dag idag, slutar först 16:20.. :s
Ikväll blir det lugnt för min del, ska städa lite grann på mammas jobb och sen ska jag bosätta mig framför tv:n hela kvällen!!!
Ser fram emot morgondagen, då kommer P-A. Som jag längtar alltså. Nu är det snart en vecka sen sist vi sågs. Ibland går det jätte bra att vara ifrån varandra, men sen mitt i allt så vill man inget annat än att han ska komma hit och vara här hos mig.. :-)

Nu ska jag ta mig en rast innan svenskan börjar om igen, det är lite drygt faktiskt att ha svenska i tre timmar. Nå ja, bara bita ihop. Vi måste hinna klart hela kursen för att få ett slutbetyg.

Ha en bra dag!


Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0