2011-05-13

Fredagen den 13e idag. Spännande va? Eller så inte, blir så less på folk som säger att den här dagen ger otur, alla ska överdriva. Fast, det är ju som vanligt det. Som med de mesta.
Nåja, skit samma. Bäst ni vill!

Underbart med fredag i alla fall, hjärtat dyker upp his mig runt 18.00, då blir det middag och sen soffmys hela kvällen. Vi får se vem som håller sig vaken längst! ;> Förmodligen jag.. Haha

Vi har inga direkta planer för helgen, vi får helt enkelt se vad som bjuds! =)
Städa på mammas jobb är väl en sak, usch. Det har jag dragit ut på hela veckan fram tills att jag gick in på KICKS. Har hittat en parfym som jag ska HA!

Den luktar så jävla gott, sitter och sniffar på min jacka. När jag provade den så kom det nämligen lite grann på jackan, synd bara att det alltid ska vara så himla dyrt. Nå väl. Det kan jag leva med, för köper jag den inte så kommer jag att ångra mig.. Haha, det är som vanligt det! =D

Sitter på sista lektionen nu, vi har svenska.
När jag kommer hem ska jag plocka lite, byta sängkläder och lägga mig med min bok "Blondie", den är ruskigt bra. Kanske tar en tupplur? ;)
Sen ska jag ta mig en välförtjänt dusch känner jag.

Ha en fortsatt bra fredagen den 13e, för det ska jag ha!! Och ni andra som tror på skiten, hoppas ni ramlar. =)
Puss


Åh, så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0