2011-05-14

Som jag skrev igår så kom P-A, vi åt middag som jag hade lagat.
Sen satte vi oss i soffan och tittade på lite tv.
Det var ganska lugnt igår, idag vakna jag rätt tidigt, halv 7. Men icket att jag klev upp, så istället somna jag om. Vi sov till halv elva, sen gick vi och åt lunch på big boy och vidare på max för att inhandla en lyx shake! ;) Haha, bara att unna sig när det är helg, nu ligger P-A i sängen och vilar<3, jag sitter i soffan och slå på gårdagens big brother avsnitt som jag missade.
Ikväll blir det grillat, mums!!!
Så jag hoppas han är grillmästare ;-) Haha..
Vi måste dock bara handla först, och ja just ja.... Måste hämta upp tvätten från tvättstugan, nu har jag inte tid att sitta här nå längre.

Ha en fortsatt trevlig och mysig helg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0