Vilket underbart väder!!

Fan vad glad jag känner mig nu äntligen!!!
Det är ju helt underbart med sol, och träden har börjat slå ut. Kanske mindre roligt för en del dock.. :P
Sitter i soffan, har bakat en kladdkaka som är inne i ugnen, har även tagit fram jordgubbar som ska vara på sidan om! Mums, väntar på att fyra bröllop ska börja på 4an, haha nog är jag som en gamling, nåja. Det hör till! det kan jag faktiskt leva med..
I helgen kommer P-A till mig, vi kanske går på bio eller något.. Ska ta och titta vad det går för filmer, det är rätt så mysigt, sen blir det nog någon promenad..
Nu har jag också börjat inse att skolan faktiskt är slut för det här året, ruskigt fort har det gått. Men det är i och för sig rätt bra, bara två hela år kvar..

Nu ska jag kika in i köket, så jag inte bränner kakan! ;-)
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0