2011-11-12

Vilken lugn och skön dag det har varit, jag vakna tidigt som fan imorse. Typiskt....
Jag och P-A har hunnit vara en sväng på stan och köpt en farsdags present till lilla pappa.
Det blev ett två pack kallingar, långkalsonger (eftersom att jag tagit hans) och en massa sockar från dressman!
Han fick det idag, å så nöjd vart han.. :-) Jag körde till coop, sen fick pappa ta bilen för att åka vidare och hämta Elin Malm. Vi handla lite smått och gott till ikväll, samt ingredienser till middagen.. Det blev köttfärsås och färsk pasta! Det var riktigt gott, nu ska vi ta och mysa ner oss i soffan en stund, vi är mätta som nå små grisar. RAAAAAAP! Ha en trevlig lördag gott folk, å ikväll ska min vän äntligen roa sig ordentligt, önskar att DU får en riktigt trevlig och lyckad kväll.
Kram på er.



Den bjuder jag på!!! Long time ago. :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0