2012-02-12

Tjohoo!
Snart är det löning, som jag längtar. Dessa två sista månader har pengarna bara runnit ur händerna för mig. Visserligen har det varit på bra saker jag lagt dem. Men ändå, tur jag har ett jobb iaf!! Nu blir det att lägga undan hela löningen denna månad, ser hur de växer! huhu... Visserligen så ska jag ju snart flytta, och då kommer de ta slut på en gång igen.. Men samma sak där, lägger ju pengarna på nödvändiga saker som vitvaror och liknande så.. Nåväl, var inte det jag skulle skriva om här.. Sitter på skolan nu och väntar på min lärare som ska hjälpa mig med diverse saker, sen ska jag gå hem och lägga mig i soffan och titta på unga mödrar! Jag och farmor nöter denna jävla serie alltså, då ringer viv arandra efter nästan varje avsnitt och pratar om vem vi gillar bäst, vem som är fulast osv! Haha. Lovely med en sådan farmor. :-D
Denna dag har varit en så kallad "snö-is dag"... Har varit ute från 08.15 imorse, men jag blev less. Så nu sitter jag här istället och gör lite nytta..
Torsdag imorgon, en dag närmre helgen.. Skönt ska det bli, visserligen så ska jag jobba och dona på.. Men, man ska inte klaga. FInns dem som har det värre.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0